Klantervaring: door inzicht naar groei

De ontwikkeling van individuele werknemers en teams, daar richten de psychologen van Act2Grow zich op. Annemarie Groenendaal en Marin Kramer vetellen over hun aanpak en hoe ze daar de drijfverenscan …
Lees meer >
Klantervaring: teamontwikkeling

Nicole Naus (STTS – partner in HR) en Dagmar Pronk (HELDER|73) werken succesvol samen op het gebied van individuele – en teamontwikkeling. Hierbij zetten zij Intodrives regelmatig in.
Lees meer >
Klantervaring: Ontmoet jezelf

Wilma Schuurmans is coach en aangesloten bij de NOBCO en FNV. Zij begeleidt mensen die zich persoonlijk willen ontwikkelen, mensen die vastlopen in hun werk en mantelzorgers die moeite hebben met het vinden van de juiste balans. Onderdeel van haar trajecten is het inzetten van de Intodrives drijfverenscan.
Lees meer >
Klantervaring: bullseye job gezocht

Met bijna 30 jaar ervaring, opgericht in 1992, is Elffers in de Randstad een begrip op het gebied van career management. Met hun team van tien personen sterk begeleiden ze vanuit vier locaties hun cliënten bij het vinden van hun ‘bullseye job’; die baan die precies past bij wie ze zijn en de ambities die […]
Lees meer >
Klantervaring: Over deep democracy en drijfveren

We spreken met Sandra Buith, eigenaar van Buithenkans. Op haar kantoor aan de Emmakade voert zij individuele coachgesprekken en daarnaast richt zij zich op teamcoaching en gespreksleiding. In dit interview vertelt zij over haar werkwijze, hoe zij het gedachtegoed van deep democracy inzet en de waarde van Intodrives.
Lees meer >
Klantervaring: Op zoek naar de twinkel

Coach Annet de Ruiter begeleidt kandidaten bij outplacement, loopbaanvragen, coaching, verzuimbegeleiding en spoor 2. Tijdens deze trajecten is Annet op zoek naar waar de ogen van haar kandidaten van gaan twinkelen. Om dit te weten te komen, zet zij Intodrives in.
Lees meer >
Klantervaring: Van praktijkleergang tot coaching

Samen met de Open Universiteit verzorgt Kwatee de praktijkleergang ‘Psychologie van organisatieverandering’. Bij deze leergang zetten ze de Intodrives drijfverenscan in. Verder houdt Kwatee zich bezig met training en coaching binnen veranderende organisaties en ook daar blijkt Intodrives een waardevol instrument te zijn.
Lees meer >
Klantervaring: Reis naar de innerlijke levenslijn

Connie van der Zwan (MACON Loopbaancoaching) zet de Intodrives drijfverenscan in om haar kandidaten inzicht te laten krijgen in hun innerlijke levenslijn. Vanuit dit inzicht kunnen mensen bewuste keuzes maken, waarmee ze zich (weer) energiek en geïnspireerd zullen voelen.
Lees meer >
Interview in De Psycholoog (NIP)

In een interview met De Psycholoog (het tijdschrift van het NIP) vertelt Gwendolyn van Kuijen over het ontstaan en de ontwikkeling van Intodrives en de drijfverenscan.
Lees meer >
Klantervaring: Talenten, drijfveren en ME-factor

Met behulp van persoonlijke gesprekken, haar nieuwe werkboek en de Intodrives drijfverenscan haalt loopbaancoach Mariska Hidding van ME-factor het unieke in mensen naar boven. Intodrives sprak met haar over talenten, schijnwerpers en haar ervaring met de Intodrives drijfverenscan.
Lees meer >
Klantervaring: De ervaring van Move to Improve

Joke Lenaerts, coach en eigenaar van Move to Improve heeft goede ervaringen met het inzetten van de Intodrives drijfverenscan bij loopbaanvragen. De drijfverentest is onderdeel van een compleet assessment, waarmee Joke gedragsvoorkeuren, interesses en competenties in kaart brengt. Met de drijfverenscan brengt ze in kaart wat iemand echt belangrijk vindt, wat de waarden zijn van de kandidaat en in wat voor omgeving hij het beste past.
Lees meer >
Klantervaring: In gesprek met De Teamontwikkelaars

De teamontwikkelaars vertellen over hun ervaring met de Intodrives drijfverenscan. Zij zetten de drijfverentest in bij individuele coaching, bij begeleiding van teams (teamtrainingen) en bij hun programma Motivatie x Veerkracht in het kader van duurzame inzetbaarheid.
Lees meer >